En lång halvtråkig dag

Idag har jag varit i Örebro, Annsofie skulle fixa naglarna och melvin är småsjuk och kan inte vara på dagis. Så jag och Melvin tog oss en promenad på norr, först till statiol och svampen och käkade glass sen gick vi neråt mot rynninge och sen runt där och sen mot op kyrkan, där bakom hitta vi en lekpark som han fick leka lite i. Sen bar det av hemått.
Kom hem spelade GH träffade Frida sov i några timmar spelade GH och kollade på tv åkte ner till Sis. Nu kollar jag på tv igen.

Nu tänkte jag lägga upp bilder från studenten!


Mikaela och jag - gud vad jag kommer sakna dig, min bästa vän <3

Min lilla muppjävel och jag

Jag och Micke Berg - kommer sakna honom

Daniel och jag - första personen jag blev kompis med i klassen (:

Du och jag Mikaela du och jag

Jag och mina fina plakat (:

Kommentarer
Postat av: johanna melin

hej linn!!hoppas din student va asbra! du var ialf vacker som en sommardag =) pöööööööööss

2009-06-09 @ 10:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0