en otroligt lång dag

Vaknade innan klockan imorse, kollade klockan 06.22? ååååh de va just snyggt, låg och försökte somna om ett tag. Sen titta jag igen 08.27. Mycket skönare må jag säga.
Gjorde mig iordning och sådär, sen vid tio stod jag utanför banken. Aktiverade mitt nya kort och pratade om vad jag skulle göra med uttagen som inte jag gjorde, polisanmälan inskickad!
Efter banken gick jag iväg till blomster affärn och beställde 4 roser tills imorn, Märta Gabbie Maria och Lucy är det som ska få. Sen kom jag på att jag glömt mitt busskort hemma så gick hem och hämta den och även märtas plattång innan jag och Cicci begav oss till linde.

När vi kom dit gick vi ner till lindeskolan en sväng, sen drog vi iväg och käka. Sen var det äntligen dags för karnival -karneval?- ja i vilket fall. Alla var så fina så, men martina och gabriella var nog snyggast iaf.
Det gick snabbare än jag trodde att de skulle göra så vi fick även sitta och vänta på tåget.

När jag kom hem plockade jag ihop lite saker och drog ner till Lucy. Fixade hennes hår innan hennes tageskväll, gud va liten hon är. Jag minns knappt min tageskväll, knappt ja jo jag minns en hel del konstigt nog. Men det känns verkligen att det var länge sen. Tog lite kort på henne och elin innan jag körde ner dem.

Nu ska jag snart duscha sen ska jag lägga mig tidigt, ska upp 7 imorn. Lång dag imorgon också, och har inte bestämt mig om jag ska med ut i linde imorgon eller om jag ska skita i de. Fan vad svårt allt är, haha.
Imorn blir det skolavslutning i kyrkan fika hos lucy studenten i lindesberg och studentmottagning hos min kusin och kanske uttgång.

Kommentarer
Postat av: Cicci

JO Linn, Klart du ska me!

2009-06-12 @ 00:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0