fotboll sol hundvakt chaffis och film

Började med fotboll idag. Kollade a-lags matchen med Emely och Micke.
det vart tyvärr oavgjort 2-2 synd, eftersom dom hade ledningen med 2-0 efter första.

sen gick jag hem med pappa, kollade på lite av en film och sen lagade jag pastasallad till mig och Pappio.
Efter det åkte vi till brushaaaaan och fikade så hade jag vattenkrig med Melvin. Han fick leka lite med slangen och det var ju inte så smart eftersom han riktade den rakt mot mig.

Sen åkte jag ner till Sis och tog ut Herkules, sen åkte han och jag iväg till stora sand och kollade hur det gick för sis och compani när dom campa. Så åkte vi hem och sen blev det jag som fick bli chaffis för kvällen.

Så hämtade några och hade med mig Daniel som sällskap på vägen hem fick även med oss Robin. Länge sen man träffa han. Nu har jag och Daniel suttit hos syrran hela kvällen och väntat på att Henrik ska ringa och vill komma hem.
Han ringde nys och ville ha skjuts, sen ringde han igen och ångra sig. Men skulle ringa om tio minuter ifall han ändå ville ha skjuts. Så vi får väl sitta här och häcka en tag till innan vi får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0