Haft en asbra dag, men nu känns det jobbigt

Åh, fy vad jag hatar mitt minne just nu!!! Sista året jag får gå gratis och jag glömmer bort min tandläkar tid. Jag är så besviken på mig själv så jag vill nästan börja gråta.

I alla fall ...

Dagen började vid sex, konstigt nog så var jag supertrött även fast jag gick och la mig i tid igår. Hämtade upp Bornis och vi åkte iväg till jobbet, gick relativt snabbt. Var klara vid tolv. Då var det bara att åka hem och göra sig iordning för att åka ut till stjärnfors. Var in och bad om att få betala mitt medlemskap och sen slog vi lite bollar innan vi gick ut. Blev bara 6 hål, skapligt ont i fötterna hade jag. Men det gick relativt bra för att vara fyra år sen jag spelade golf på riktigt senast.

Kom hem vid fyra tiden och då käkade jag och sen somnade jag, och glömde bort tandläkarntiden.

Nu ska jag göra mig iordning för innebandy träning, höra med pappa hur det blev med gymkortet och snacka med vera om att kanske ta oss en vända på golfbanan imorgon! Kanske blir dormy på onsdag, skulel behöva kolla på nytt golfset, skor och kläder. Nu jäklar drar vi igång med golfen på riktigt.

Förresten har det varit riktigt skönt att solen tittat fram hela dagen, är det sol imorgon blir det stek. Det kan jag löööva.

Och här är nya superhitten från kopparberg haha xD
http://www.myspace.com/DYNGSMALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0