Har precis kommit på hur tråkigt det är att vara ledig

Att jag aldrig lär mig, jag har jämt pisstråkigt när jag är ledig.
Jag går upp tidigt, äter frukost. tittar på tv, vill äta igen. gör mat äter den. vill äte igen. Jag blir helt cpe när jag har tråkigt. Småäter hela tiden. Idag har det dock gått ganska bra. Har spelat en hel del GH, eller inte en heeeel del. Men jag har iaf kommit en bit på vägen med att slå alla rekord. haha, hur kul låter det här liksom?

Veronica kom över en stund och lånade fotbollsskor och benskydd, dom har fotbollsturnering imorn. När hon kom över höll jag på med maten, det blev torsk i ugn med kryddad cream fresh med wook grönsaker på burk till det ris och ärtor, medans jag åt bjöd jag veronica på smörgåstårta.

Sen har jag varit iväg en sväng och träffat Martina, ska träffa henne senare också.

Nu ska jag fortsätta kolla på världens bästa tv serie, Beverly Hills 90210 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0