Hur kan man vara så dum?

Haha, jag har sån ångest. Jag tjatar och tjatar på Mikaela att hon inte ska ta med sig kortet. blablabla det är inte bra, men vad gör jag? jag tar med de slarvar bort det - antagligen blir det stulet - och så handlar någon för flera hundra på mitt kort. åååååh va jobbigt det är.


jaa, jag har ju iaf något som gör mig glad. eller ja ganska mycket. och hur fan kan tre shottar kosta 225 kr? haha nej usch! tror jag tar en relativt lugn student, känns bäst så! inte spåra ur. Det är tur att jag har mina vänner. Kajsa fick mig på bra humör när vi kom hem. Och jävlar va mycket spaghetti vi käkade inatt. och Mikaela vad skulle jag göra utan henne? hon ska till och med fixa ett såntär förklä till mig. Längtar så tills imorn, men mest till mitt på dagen när jag får vara med familjen (:

Nej nu kommer snart lilla linn hit. måste sluuuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0