Marcus Allbäck VS Marcus Berg



När en Marcus försvinner, kommer det alltid en ny. Det måste ju vara så?

Sitter och kollat Sverige - Malta i min ensamhet. Kändes lite småtungt att kolla efter helgens hemskheter, pinsamheter osv. Meen, Sverige gör ett mål i första, ja och inte vem som helst utan Källström, hur mycket gjorde in han bort sig förra matchen? Ja efter hans mål har jag förlåtit honom lite, men ja frisparken han sparka idag var ingen höjdare. Men något plus fick han iaf. Och vad händer i andra? Pang pang pang, han biffen Mais(någonting) kan inte stava hans namn, men han är grym så han förtjänar det, sen får Zlatan äntligen göra ett efterlängtat mål. Åsen den nya Marcus. ujujuj, nu tycker jag dock att dom börjat spela som i första igen, mer målchanser har dom såklart men jag vet inte. Sverige håller inte riktigt måttet. Men ett mål till skadar inte, absolut inte. Tycker att Rasmus elm förtjänar att göra ett mål.

Nej nu ska jag återgå till matchen, missar så mycket när jag skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0