Midsommar, regn och åska?

kvällen började hos cicci, vi skulle fixa ihop våra kransar. Synd att blommorna inte räckte till bara, nästa år får vi ha tränat lite och fixa supersnygga då istället. Vid femtiden begav vi oss mot mina grannar, Jaenette och compani. Käkade lite sill och potäter, sen drog vi upp och kollade på fotboll. Hade trevligt, pratade och skrattade en massa. Sen var de en hel hög som drog iväg mot löa, sen skulle jag också iväg dit. Men jag hoppade av på byn och drog upp till Kajsa. Hög musik och inte så jätte roligt. Fick ont i huvet av musiken, drog upp till pizzan en sväng. Var inte så kul där heller. Drog till kajsa igen, kände mig febrig och gick hem.

Kvällen började ju bra, men slutade ju dåligt. Och då minns jag den tyvärr bara som dålig. Bilder kommer sen (:


Idag ska jag ta det lugnt ett tag innan jag drar mig upp till Cicci får se om de blir dricka idag. Har iaf redan hunnit fika en massa med familjen, myyyyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0