Mitt humör är på topp

Jag har ingen aning om vart mitt humör har kommit från, men jag är otroligt glad över att det är här. Kunde inte komma mer lägligt. Sommaren är här och jag är så övertaggad på golf, innebandy och gym.
Varför har ingen sagt tidigare att innebandy är en så rolig sport? Tänk vad mycket man har missat.
Är även grymt sugen på fotboll, synd att laget flyttat till guldsmedshyttan, dit orkar jag inte ta mig!
Har väl små planer på att bli fotbollstränare för nå knatte lag när mina barn ska tvångsspela fotboll om dom inte själva vill det, haha! Stackarna kommer få spela fotboll innebandy och golf, även snowboard och ishockey. Perfekt 5 sporter 5 barn, precis som jag planerat.

Tänkte egentligen att jag skulle ta mig en promenad nu efter träningen, runt finnhyttan. Men nu har jag satt mig ner och klockan har blivit mycket. Ska lägga mig i någorlunda tid, blir en golfrunda med Veronica imorn. Klockan nio på morgonen, vi båda ska iväg till Lindesberg sen. Hon ska till arbetsförmedlingen och jag ska troligtvis till lasarettet med Melvin och Annsofi, hon har gjort illa ryggen så behöver bärhjälp. Melvin ska dit och kolla lungorna, han kan ha förkylningsastma, och det är ju inge kul.

Nej, nu ska jag kolla runt lite. Läste just Stina-Lee, vetat om henne länge men inte läst. Nu är hon dock gravid och det är ju hur intressant som helst att läsa om.


2 av mina 3 (snart 4 ) älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0