Vart är min sol?

Dagen började tidigt, som vanligt. Var bara en engångsföreteelse att jag vaknade efter tolv igår. Vädret var som det varit sen min studentvecka, mulet och ruggigt.
Gjorde inte så mycket på förmiddagen, men sen kom både Frida och Lucinda förbi. Satt och prata en massa och hade allmänt roligt.
Sen var jag upp och handla med Lucy, sen åkte hon hem och jag gjorde mat. Sen har jag hunnit hem till Martina en sväng också.

Ska iväg till hallen sen och hämta min jacka som jag glömde hos Malena i fredags när vi förfestade. Sen blir det en myskväll hos Lucy, förhoppningsvis ska frida med också.

Juste, på Onsdag blir det jobb, kanske också lite på torsdag. Och sen måndag. Det är gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0