dono

vad gör man när allt känns skit? Man slutar tänka så jävla mycket, tur att det går också... Eller knaaaäe de gjorde ju inte det! Tur att jag har min Martina, och snart Innebandyn också, så snart som på måndag börjar vi damer träna. GÖTT två dagar till i veckan jag skiter i äckel örebro och åker hem hit, till mina vänner (:
Saknar Mickilili gör jag, att träffa henne och att träffa biggan är de ända braiga med att skolan börjar. annars inget att se framemot.

vet inte om jag ska äta eller inte eller om jag ska ta promenad på en gång! usch, när humöret blir såhär finns det inget man kan göra, pappa gör de ju definivt lättare. En sak jag inte kommer sakna i örebro är ju att behöva ha en skrikande och gapande pappa runt sig hela tiden...


Saknar min lilla Mister också, typ bara mickilili som vet vem jag menar, om märtha eftersom jag sagt de till henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0