inge snoooooowboard :(

Blev inge snowboard, för backen var stängd som fan, tråkigt! undra varför. Men jag och martina hade mys ändå, vi käkade massäcken och drack den varma oboyen i bagarnsbacke, det var mysigt. sen åkte vi hem hit för jag skulle byta om, och det gjorde jag. Men vi kom aldrig ut på promenad. helt slöa kände vi nog båda.
Vi gick hem till Leffe och kollade hans nya place och så gick vi ut med Fridahs hundar. sen upp med bilen till martinas mamma och sen gå hem och nu sitta här, tänker lägga mig nu för jag tänker läsa ut min bok idag.

Imorn 19.00 i Hallen är det möte för damlaget i Innebandy! Alla intresserade brudar ska komma dit!!!
och på Lördag ska jag till Smedjebacken till kusin micke med familj och gratta Grytan, även Malda som fyllde i Februari!

Puss och Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0