jesus analys

Vet ni vad? igår glömde jag min laddare till datorn i skolan. Inte okej! datorn klarar inte en sekund utan ström så jag kunde inte plugga någonting förutom samhäll, men bättre de än ingenting.
Gick hem till putte igår och kollade på film, så sov jag kvar där också. tycker de är skönt att gå morgonpromenad innan frukost sen.
Idag blir det nog bara massa plugg, sitter just nu och läser jesus analysen, och konstigt nog så tycker jag att de är roande att läsa bibeln. Tur är väl det annars hade jag aldrig klarat den här uppgiften. haha dom skriver ju så flummigt.

Nej tillbaks till jeus av nasaret!

ha föresten, jag kan ju inte gå in på ica utan att skämmas. rätt kul att jag gjort bort mig så "killen" på ica glor som ett arsle varje gång jag kommer in. höhö, lövar att jag kommer träffa han på krogen också, bara för att förvärra saken...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart får du de.. =)

KRAM

2009-03-31 @ 20:17:43
URL: http://dremas.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0