Koppiiiiis (:

igår efter skola träffade jag först min lilla kusin på stan, så han hängde efter mig en stund tills han drog till sin kompis och då träffade jag dea. Så gick vi hem till mig, lämna mina grejjor sen gick vi en liten promenad hem till henne, där hon bor med två andra tjejer (: satt och prata någon timme innan jag gick hem igen.

Gjorde ingenting på kvällen och somna till efterlyst. Idag taggade jag malin och philip matte och det gick faktiskt ganska bra med tanke på att man hade glömt allting under praktiken. Sen så käkade jag med michi phille och mickilili sen kom micke berg, inte träffat han på tusen år. Åkte hem till lägenheten innan jag gick till tåget där jag träffa kajsa och åkte med henne hem. Aslänge sen jag träffa henne också, i linde fick vi byta till buss. Men de va rätt skönt det med, fick vi prata lite mer ;) Crajzy Kajsa!

Nu ska jag chilla hämta nyss ut min klänning och två leggins från posten. klänningen va lite stor men de löser sig.

Sååååå taggad på studenten nu hela dagen bestämd

  • Champagnefrukost 06.30 i lundby hos strump
  • Buss/flak/taxi till slottet till klockan nio - ta kort och lyssna på tal och annat i slottet
  • Springa ut
  • Åka Flak och må som aldrig förr
  • Träffa family och sådär
  • Förfest med klassen på mitt andra hem som Zijad fixat till bara oss
  • Sen drar vi ut någonstans tillsammans Klarar eller Frimis
  • Stadsparken.


Kommer blir en crajzy bra dag, och ett trevligt hejdå till Bergatrollet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0