näst sista dagen


på bilden är mitt supersöta hjärta i gips som jag fick av en grabb på dagis idag, de är så himla gullgt, ska hänga upp de på väggen. fick de imorse och har haft de i fickan hela dagen. sen nu när jag skulle visa pappa de så vare borta, men jag hittade det, som tur var. hade tappat de när jag gick från bilen. Fick ett halsband idag, men de är kvar på dagis, om jag orkar kommer det bild imorn efter jobbet (: sen på min medalj jag fick också. har tyvärr inga bilder på alla kramar, men ni vet ju hur en kram ser ut.



Min nya brörost har kommit, den jag fick i present var trasig men nu har den nya kommit, blir riktig njutning att käka rostbröd framöver. och där är en jävla suddig bild på mina rosa strumpbyxor som nu är kastade eftersom jag hade sönder dem. men men kollar på någon film nu, sen bär det av till brorsan. jag och melvin en hel kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0