Örebro jaoooo

yep, nu är man i örebro igen.

Saga följde med på innebandy igår, ungen kan ju inte vara stilla en sekund, helt otroligt! men hon hade ju kul iaf . Sen när jag åkte hem med henne stannade jag kvar där till nio, kollade på lite melodifestival, Saga somnade när jag kliade henne på ryggen, sen åkte jag hem till cissi, för martina var katt vakt och hon och lisa satt och kolla på melodifestivalen. Så vi kollade på det, sen på lite bilder. Sen åkte jag hem till Kimpa och spelade spel sen skjutsade jag hem dea och sen skjutsade jag hem fulla födelsedagsbarnet Tmmy och Johan sen fick jag åka hem och sova.

Idag började dagen med frukost och diskning packning och röjjning. Gissa vem som glömde busskortet, jävla skit säger jag bara. Sen åkte jag till graven och satte dit ett ljus, de är två år sen idag. När jag stog där kom jag på att jag glömt nyckeln till lägenheten, så var ju bara att åka hem och hämta det. Sen bar de av till syster för att hämta lite oljefärger, och sen äntligen kom jag iväg! Åkte in vid kvinnersta och "hämta" frida, hon åkte egen bil till joakim sen åkte vi ut till marieberg i min bil. jag köpte jeansleggins på MQ och sen hittade jag gula Jenas GULA JEANS, jag som leta som en tok i borlänge, men när jag hade dem på mig så kom jag på att de är inte min stil längre, inte om dom sitter tajt iaf. Så jag hitta ett par Chinos istället och sen ett sött linnegrejjtypsak! sen sluta jag med shoppandet.
Innan vi åkte hem tog vi oss en glass i solen, så gött och så varmt i solen!
sen skjutsa frida till jocke och leta mig iväg till Laila där hon och pappsen hade lagat mat till mig. Gött kyckling ris och sallad.

Nu är jag i lägenheten, har köpt hem lite bra att ha saker och nu ska jag sätta på mig mina nya leggins och ta cykeln till putte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0