sjukt glad

Jag känner mig så himla duktig idag, jag har strukit två saker från min att göra lista.
Dagen började med historia, OCH jag gjorde ett av två prov som jag legat efter med AP LÄNGE. OCH jag vill fick ALLA rätt. Förstå hur skönt de känns. Visserligen satt jag och plugga precis innan, men att allt satt kvar i huvet är fan helt galet. Nästa prov blir kanske imorn. om jag vågar störa biggan under hennes lektion med Örnen.
Och sen hade vi mediekomunblablabla och där gjorde vi en redovisning, Som FÖRÖVRIGT legat och grott sen december förra året.

haha de roligaste att under den redovisningen skulle jag säga att brats mest finns i sthlms innerstad, de roliga är bara att jag ska kopparberg istället för sthlm. haha :( alla skratta åt mig. Eller min lärare sa under skrattet " höhöhö vi skrattar med dig inte åt dig" höhö, säkert. haha men esch, jag lätta upp stämningen lite iaf.

nej nu ska jag plocka ihop tävtten damsuga och diska så gabrielle vågar ta sig hit sen. Ska bli kul att träffa henne, va allt bra länge sen man umgicks (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0