skolan

Ingen lektion idag men gick till skolan ändå, träffa klassen och käka mat. och en till sak :D

woooohoo, nu äre inte långt kvar. Mössa champagne glas med gravyr "Linn Eklund" visselpipa och penna kom idag, nu väntas ett par troser som det står "Kopparbergarn" på! Kommer bli najs.
Gick hem efter maten idag, kul att man glömt busskortet. tog ca 50 minuter att gå hem idag, men då gick jag inte speciellt fort!

Snodde två bilder på Erica som togs på alla hjärtansdags festen.
Jag och klotplutt på första och sen på andra äre jag rita och stina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE DUUU :D:D:D jag vill också ha min, :) men jag fick i alla fall min väska idag ;b haha

2009-03-16 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0