tisdag

igår lagade jag goood mat. fria händer så jag gjorde köttfärssås med bacon champisar matgrädde och kryddor (: mumsigt vart det. sen kollade vi på cloverfield, har inte sett den sen jag såg den på bio, när jag var på trippeldejt!
Sen snöade de så jävla mycket så sov kvar, skönt att gå hem imorse när de var sooool, dock var de kallt och snö på backen. tråååkigt!
hem käka och göra sig iordning och gå till station. där träffa jag phille och johnny. Nu sitter jag på religionen och försöker smyga med skrivandet, har genomgång om hur jesus analysen kommer se ut. önska mig lycka till, tredje STORA uppgiften på en vecka (Y)

Snart bär det av till jobbmässan med mikaela, där ska jag träffa tjoffy och compani och sen frida och compani.

Nej nu måste jag lyssna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fasen då..

Men shit va folk de va så de va ju itne konstigt att vi missade varandra. Hittade du något intressant?

2009-03-24 @ 18:21:23
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0