Vuxnpoäng?

ehm, nu har jag sökt Universitet. Känns som ett jävligt stort kliv i livet. men känns så jäkla skönt att jag VET vad jag vill!
har bara sökt till örebro än så länge, micke får hjälpa mig med karlstad imorn! Skulle va rätt kul med karlstad också faktiskt.

Idag kom Ninni och hälsa på med sin minsting. Veronica kom in med han i klassrummet. han var dunder söt. måste åka hem till dom små känner jag verkligen, och om 4-5 år har jag mina egna, underbart! haha, så jävla jobbig är jag.

Aja, haha nu ska jag chilla råkade sova några timmar efter skolan, alltid lika skönt att sova (:

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har också sökt universitet!

Vad sökte du? : )

2009-04-01 @ 14:49:05
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0