Årets första dopp avklarat!

Liseberg va aewsome, men hinner inte skriva om det tyvärr. åkte jävla massa karuseller.
Håret är isatt men olika färg, ska fixa det. Lovar!
Igår fiskade jag med Martina Cicci och Valdemar (ciccis lillebror) vi fick en gädda, den du! Jag högg huvet av den med en yxa. Festade även igår, började vi tolv på natten och kom hem vid 5 imorse.
Sen elva idag har jag legat ute i solen med martina, vi har legat på min gård men mest har vi suttit på grannens brygga och kollat hur dom bara blitt fullare och fullare, hälften är nog däckade snart när vi ska gå över och börja dricka!
Har även badat, tror faktiskt alla som var där tog sig ett dopp i de 15-16 gradiga vattnen, men värt var det!

ikväll blir det Löa med en massa folk, hoppas på en kuuuuuul och lååååååång kväll. Även om jag typ sovit fem timmar suttit i solen hela dagen och är hur trött som helst. Sova får jag göra en annan gång, för om en vecka har jag redan tagit studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0