fult väder = inte stadsparken

Blev ingen grillning i stadsparken och jag fick bara g i religion för min jesus analys var för dålig....
Meeen, det blev däremot grillning hos Zijad, efter att jag och Mikaela stressat på stan och på ica maxi och hämtat upp Michelle. Var ett gäng hemma hos Zijad faktiskt, det var riktigt roligt. Satt och prata om galna saker som hänt genom åren vi gått ihop. Lärare som varit blåsta och läskiga och dom som varit bra.
När vi kände att vi inte orkade vara ute längre trängde vi ihop oss i Zijads rum (trängde och trängde, hans rum är mycket större än min lägenhet) ) kollade Crank 2, eller heter den så? haha. Kollade iaf på den, och den var väl helt okej.
På hemvägen hade vi fått sällskap av Philip och Joakim i baksätet, och Fille? Hur kan man inte hitta hem. Vi irrade runt lite här och var, på pilängen blandannat innan vi hittade hans supersnygga hus. Sen iväg och köra lite mer konstiga vägar för att komma till Wadköping där Joakim bor, sen blev det min tur.

Hoppas att Mikaela kör lugnt hem, blir faktiskt lite orolig när de är så mörkt och mycket djur på vägen.

Nej om man ska sova snart, ska ju fixa naglarna imorgon kvart över tio. Sen till skolan och fixa med flaket. Jag tycker det ska stå " det var ju kul " på ena sidan, sen kommer jag inte ihåg vad jag ville att det skulle stå på andra sidan. Men iaf. 

Vet ni vad? Jag kommer faktiskt sakna min dryga klass (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0