Gårdagen var lyckad

Kvällen började med att göra sig iordning hos Martina, sen hem till Cicci där vi satt och föra lite. Pratade massa sen kom Gabriella förbi också. Sen kom tjoffen och skjutsa upp oss till Hammarbäck. Det var jätte trevligt där, bra blandning på folk. Drack buckets, hinkar me drinkar. hö hö det rimmade. Pratade och skrattade massor, Malin Melin kan vara den roligaste personen att festa med.
Sen fick jag en present av Pobin som varit i thailand

haha en såndär söt tuctuc grej, en såndär taxi som finns i thailand.

När jag kände att det var dags att gå hem gick jag till Johanna på gärdet, behövde prata av mig lite kände jag.

Idag har jag träffat Martina och Cicci suttit i solen och var nyss upp till brorsan där jag fick en beundrare, lilla Hugo! Så söt så. Nu ska jag chilla, eller kanske sova. Vart tog den här helgen vägen? Har hänt sjukt mycket saker och dagarna känns otroligt långa, ändåså har helgen bara försvunnit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men goosi goos vad gullig du är :)

"Malin Melin kan vara den roligaste personen att festa med."

2009-05-25 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0