Godmorgon Lördag

Gårdagen spenderades med Lucinda, vi kollade på twilight. Jaa igen, vi hade köpt massa godis och mös med det, snacka skit som vanligt och hade allmänt trevligt.
Somnade runt 1 kanske, vaknade vid åtta med fruktansvärt ont i ryggen. Så hon ligger kvar i sängen och sover, känns elakt att tvinga upp henne vid 8 när hon inte är en morgon människa. Dock om det hade varit sol hade hon varit uppe för länge sen kan jag löööva er.

När jag gjort klart samhäll ska jag nog väcka henne, eller ja jo jag tror det. Har ju litet problem med att väcka personer, den enda jag kan väcka är märta, men hon har en tendens att tycka nio halv tio är förtidigt.

Förresten så drömde jag att jag var gravid inatt. I drömmen så satt jag och drack cider, när jag reste mig upp märkte jag hur stor min mage var och vart jätte ledsen, för jag hade tydligen fått missfall förut. Har aldrig drömt att jag vart gravid förut så det var en konstig dröm.

Tillbaka till samhällsboken!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja magen den växer som bara denn.. =) Man tröttnar verkligen på att gå på toa.. haha men va fan gör man inte för att få en bebis.. =)



Händer i helgen då?



kram

2009-05-09 @ 16:52:39
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0