Godmorgon

Usch usch usch vilken hemsk dröm jag hade inatt. jag drömde att alla studenter från örebro var samlade på samma ställe typ, sen sa någon att om 45 minuter ska ni gå ut. så ser jag att jag har min aprikosa klänning på mig och fula skor och massa, blir helt förstörd och tvingar med mig Mikaela hem till lägenheten. Lyckas ta på mig klänningen men glömmer skorna, vilket jag kommer på när jag är framme vid slottet igen. Usch, inget får gå snett den dagen, inget!

Drömde massa mer och vaknade halv 9 och låg och halv sov tills Frida ringde 20 över 9, då kände jag att det var dags att väcka Lucy, vi gick upp och käkade frukost på en gång. De var sjukt gott med mackor för en gångs skull. Nu för tien äter jag bara mjölk och flingor, skulle kunna äta det till middag också.

Ska väl snart ta och bege mig till kusin Maria och kolla hur hon ska se ut på sin bal och sådär. ska bara få igång den där förbaskade gröna 242.an...

Lägger in lite bilder från igår kväll senare idag !


Kommentarer
Postat av: Anton Linder

Hej!

Du jag åker till örebro på måndag morgon och vara där hela veckan :), kanske ses? ;P

2009-05-21 @ 13:42:15
URL: http://alinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0