Helt slut

Oj oj oj, vilken resa.
Kom till sthlm vid fyra halv fem i lördags, fick vänta till kvart över sju innan vi fick gå av båten! Tråkigt att vänta men iaf, kom på båten rätt snabbt, skyndade iväg till middagen och träffade Naturkunskaps killarna. satt med dem och käkade, rätt god mat var det iaf. Mikaela vart som galen i laxen, haha!
Efter det blev det Tax free. lite jobbigt att jag köpte en stor flaska sprit som smakade skit och lämnade kvar den och när jag gick av kollade dom inte ens väskan.

Började dricka lite i hytten innan vi drog till dom andra, satt där. Sprang runt, missade speed datingen tyvärr. Blev pruttfull på natten och vi dansade och dansade. Höll ihop riktigt bra jag och mikaela, trodde faktiskt att vi skulle tappa bort varandra hela tiden. men det gjorde vi inte. dansade som fan med stekarn Fritte. haha.

På frukosten var jag helt väck, kommer inte ihåg att jag tog mat men hittade en bild på telefonen på mina tallrikar. Det var ju inte lite mat, lägger upp kortet när de funkar att lägga över till datorn. haha träffade iaf två killar där, satt och snacka massa skit och hockey och så sa jag visst till den ena när han berättade att han var fbk.are "Jag pratar inte med fjoller" hahahahha. Gud jag döör. jag har aldrig i hela mitt liv sett två personer skratta så mycket åt mig, men kul att man kan göra någon glad. Gick ut med dem på däck och kollade på Finland också, det var ända gången jag var ifrån Mikaela. gick hem till hytten och la mig och sov, vaknade såklart som vanligt Toan dirr! tråkigt att inte kunna dricka dagen efter men iaf.

Haha de har varit jätte roligt och jag längtar inte tills bilderna kommer upp. haha jises!  aaa, kryssning ska de bli igen, det löööövar jag er. Förresten så kollade dom inte leg någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0