Jaaag tar den

Idag stog det frukost och brännboll i stadsparken på listan!
Började med att SMHI lurade mig, strålande sol stog de igår, var mulet men eftersom dom sa att de var strålande sol i örebro så jag satte på mig en klänning och en kofta. Inte var det sol i Örebro när jag äntligen kom dit iaf. Tåget var inställt imorse och det skulle komma en buss, men det kom ingen. Så jag tog med mig Kajsa och Bella i bilen istället. Träffade Mikaela i stan och traskade ner till stadsparken.

Käkade frukost och sen var det dags för brännboll, Bergatrollet var ju inställda på att spöa Bytingen i år igen. Meen nehe, vi fick spö. Men kul var det, och en gång räddade jag hela klassen. Gick upp på stan med några från klassen och traskade runt lite innan jag skjutsade hem Mikaela till Nora. Väl där så traskade vi runt lite, hon visade mig vart hon jobbade och sen gick vi och tog oss en sallad. Älskar att plocka ihop min egna sallad. Sen kom hennes karl Jimmy och vi tittade när han käkade noraglass! Sen var det bara att skynda sig hem, träffa Filip en sväng och sen kom syster Ida och Saga, efter en stund även Martina. Sen var jag och Martina upp till ica och köpte hårfärg, hon ska färga mitt hår och så ska jag försöka hinna färga löshåret.

Har massor att göra för tänker nog lämna in datorn imorn, har tydligen naturkunskap imorgon. Men smiter nog iväg lite tidigare för att grilla med klassen, kanske ta ett glas vin också?
Förresten så fick jag veta att jag fick VG i naturkunskap och mediekommunikation! Men dock så tror jag att jag får ett IG i matte c, Fredrik hade mailat mig idag, de är inte kul!


Lahall, DK och Strumpan

Biggan och Jocke, två av dom bästa lärarna

Min sallad (lite omrörd)  - pasta, sallad, gurka, tomat, feta ost, majs, sparris(?) och svamp

Kommentarer
Postat av: Anonym

min älskade begutta och jocke den bästa på virtuella!!!!!!! baaaam





puss linn!! vi lär partaja igen och igen och igen :)



puss malin meeelin

2009-05-25 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0