måste duscha, vill chilla!

Okej, jag kanske inte MÅSTE duscha just nu, men klockan är fan rätt mycket och jag måste göra mig iordning och hoppas på att Martina har tvättat klänningen och väcka henne också!

Martina ringde när jag hade ätit frukost, vi skratta åt allt som hände igår och gick ut på en promenad. Gick runt lite på byn, och vem ser vi? Loka Janne, han lever. Han blev brutalt misshandlad för några dagar sen, och igår smet han från intensiven. Han är blå på hela skallen, halva ansiktet på bröstet och på ryggen. Loka Janne kommer leva för alltid, vem överlever av att någon hoppar en på huvet, ligger på intensiven och sen rymmer för att gå på systemet i Kopparberg?

När vi gått klart åkte vi ner till Sis, tredje dagen irad att vara barnvakt åt Ida. Somnade lika sött som vanligt, hon är väl för gullig. Älskar att Martina lärde henne whaaaat up. Ja Ida är 7½ månad och kan high five! Hur grymt är inte det?

Nu har jag varit hemma typ en timme, jag och pappa käkade nyss grillat ute i "uthus-vindskydds-rummet". Nej om man ska kolla på Girls of the playboy mansion och sen duschar jag. Låter som en superbra plan.

Saga och Ida i början av veckan, mina fina flickor <3

Maten för dagen, hur gott som helst. POTATISGRATÄNG<3

Kommentarer
Postat av: Lilla myran

Vilka sötnosar :)

2009-05-23 @ 17:29:35
URL: http://myranstomtebloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0