Namnsdag - Linn och Linnea

De är den 13 maj och idag har jag namnsdag.
En viss H.Erlandsson väckte mig med ett sms imorse, med ett grattis på namnsdagen sms.
Haha nej förlåt, jag var bara tvungen. Hoppas dom flesta förstår min ironi.
Har även hinnut få sms från Elin, min frisör och från Fritjof. Så nu känner jag mig dålig. För jag grattar aldrig folk på deras namnsdagar.
Jag har iaf sovmorgon idag, Frida kommer vid 11 och hämtar mig. Känner faktiskt att jag har ganska mycket tur, åker knappast buss varje dag till skolan. och dom senaste två veckorna tror jag att jag åkt buss hem en eller två gånger. Mikaela skjutsar hem mig nästan varje dag, hon är jätte bra.

Nej, ska göra klart min genetik uppgift har bara en fråga kvar. Borde gå rätt fort.

Kommentarer
Postat av: Karlstad

Du kommer inte bli klar eller? :p

2009-05-13 @ 08:47:14
Postat av: Lucindae

HAHAHAHAHHAHAHAHHA Andas HAHAHAHHAHAHAH! I get it ;)

2009-05-13 @ 18:00:07
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0