regn och solsken på stan

Dagen började med solsken, gick till bussen rätt tidigt. Men gick i lugn takt så tog sin lilla tid att komma dit.
Började dagen med religion, jag och Mikaela redovisade Bönen inom Islam. sen lyssna på resten av klassen. Sen hade vi betygsnack med Nicko. Jag ligger på VG i kursen, då för att jag deltagit på alla lektioner och gjort den enda uppgiften vi gjort skriftligt. Nu ligger typ allt på Jesus analysen, antingen stannar jag kvar på VG eller så sänker jag mig till G eller så får jag MVG. Hoppas som fan på VG iaf, så jävla hård borde han inte vara.

Sen var det dags för Naturkunskap, redovisning där med men inför mindre grupp. Jag Gabrielle Jennifer och Robin, perfekt grupp. Jag hade ju skrivit om Ecstasy, men de var roligt att höra om de andra ämnena, Diabetes Graviditet och Stress. Sen gjorde vi lite Evolution, men blev mest massa skitsnack och pepp inför studentkryssningen som är på lördag. Ska tydligen förfesta ihop vi naturkunskapare. Men både jag och mikaela tros dissa våra mobil telefoner, lycka till att få tag i oss. Fulla kastruller på G!

Efter skolan drog jag med Mikaela och Jimmy upp på stan. Kollade igenom tusen skoaffärer, ingen hade vad som passade. Mikaela hittade även en tid för att sätta upp balfrisyr, awesome! Dock var det dyrt, men är man ute sent får man ta vad som fås. Letade klänningar i tusen affärer också. Tillslut hittade jag vad jag ville ha. Tubtopp med stretch uppe vid brösten. Blev 3 sånna, en vit en gul och en ljusorangenågonting. sen blev det även en svart klänning, också tub men med lite knappar och fickor var det också på den. Kommer bli perfekt till kryssning men även till andra fester.

Det är ungefår den där, men svart. sitter såklart helt annorlunda på mig, men de förstod ni väl ^^

Nu ska jag käka lite kräm, sen ska göra lite samhäll tror jag! Glömde ju bort, har sovmorgon imorgon, hur skönt är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0