Saga har opererat sig

Sis ringde för ett tag sen, idag har Saga genomgått sin operation. Hon hade som en boll "bakom" näsan där de samlades bakterier och snor som gjorde att hon ofta var förkyld (typ jämt) och att hon pratar genom näsan, som typ kallas att man är Nasal.
Tydligen hade hon suttit och betett sig väldigt roligt under tiden hon blev nedsövd, eller ja hon hade fått dricka något starkt. haha, önskar att dom hade filmat det. Sis sa att hon betedde sig som att hon var väldigt väldigt full " Pappa har två huvun". haha ååh, min lilla Saga. När jag kommer hem nästa gång kommer hon alltså låta annorlunda, ska bli spännande.

Skolan idag var förresten ritkigt seg, jag tappade all vilja att plugga. Och allt ska vara inne imorn. Blev att man kollade på några av JB filmerna. Är ju JB gala nu på Fredag, efter Nationella provet. Minglet börjar vid kvart över 12 tror jag. Och provet börjar vid 8. ska nog gå bra. Måste dock ta tidigare buss in, men ska nog lyckas med det också.

Jaja, tillbaka till pluggandet. bara 2½ grejer kvar i samhäll, och sen fortfarande den där sablans frågan i naturkunskap.


Saga plutten


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att hon har gjort operationen nu iaf.. =) Så slipper hon besvären.



Ja de kan man ju lungt säga att min mage är, shit blir ju chockad själv vissa dagar.. Asg När kommer du till byn igen då? ;)



Kram

2009-05-14 @ 07:08:47
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0