snart käka frukost

Ska snart äta den bästa frukosten jag vet, hårda mackor eller limpmackor med rödbetssallas och julskinka. oj oj oj, min syster gjorde iordning en julskinka häromdagen, och de ska bli så himla gott! Pappa fick åka upp och handla nu på en gång när jag handla så jag kan äta de!

Igår var mest en stressig dag, vakna 10 (seeeent jag vet) vid 11 var de sol sen ner till elin sen till brorsan vara där ett tag sen skjutsa han och melvin till station. sen barnvakt åt Ida och sen handla mat till Lucy sen åka upp till henne. Lucy som förresten inte svara på mina sms igår, så när jag käkat min frukost så ringer jag och väcker henne!! Sen på kvällen så var jag med märta cicci och compani och drack lite. de va najs (:

Nej du, idag blir de chill och grillat och sen partaaaaaaaaaj ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0