Vilken sen kväll det blev

Uj uj uj, vilken sen kväll det vart idag. Martina skulle ju färga mitt hår, men hon vakna vid nio! Bra tjejen ^^ 
 
Hon kom iaf hem till mig efter nio någon gång, så gick vi ner till bryggan och färga mitt hår och löshåret, men med toning alltså. Men tror inte håret mådde så bra av de, tråkigt. Nu har jag väl förstört de också!

Nej fy, måste nog gå upp till sängen nu! Tänkte gå upp tidigare än vanligt, eller jag måste de. Måste packa och ha mig imorgon innan jag åker iväg till örebro tills på fredag. Jag är jätte festsugen, ge mig ge mig ge mig fest !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också grymt partysugen!! är väldigt törstig :):):)

men känns dock inge bra att dricka ensam på en måndag. tyvärr var de ingen som haka..... :D



MEELIN

2009-05-26 @ 00:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0