09.11.03

Godmorgon, gröten ligger i magen, likaså mitt Te och min mjölk. vaknade vid 20 över sju. Fast låg vaken jätte länge vid fyratiden. Jag drömde att jag var gravid, i typ tredje månaden eller något, och det kändes så verkligt. Vaknade upp och visste inte riktigt om det var sant eller inte. Tillslut vaknade jag ju till liv och förstod att jag inte var det, speciellt inte när jag kom på vem som hade varit pappa. Det konstigaste i drömmen var att man kunde kolla hjärtslag osv på Ikea, haha. Dom hade en del av kassan där gravida fick stå. Och där stod jag och massa gravida tjejer, till och med sånna som skulle föda.

Idag ska jag pluggapluggaplugga, jag är så sämst att göra det när jag är själv. Så ska snart iväg till skolan och plugga med Kajsa och Patrik, och sen ikväll ska jag plugga med Jennie. Dock har jag fått sms nu att hon inte sov hemma inatt för hon hade en råtta där inne. Hallå? hur läskigt är inte det, blä. Undra dock hur jag skulle reagera. Så får se om det blir hos henne eller hos mig.

Nej, nu åker sminket på. Jag och Putte ska ta bussen vid halv tio.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag börjar 13.15 så synd för dig ;)

2009-11-03 @ 08:40:57
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0