09.11.05 - nervig

Jennie kom hit idag vid halv ett tiden. Vi handlade mat och sen började pluggandet. Åh gosh! Är så nervös inför imorn. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, iaf lite bra. Här har jag pluggat skoljuridik som en jäkel, så kommer jag till styrningen och de gick skit, varför inte pluggat mer på de? Esch, finns inget jag jag kan göra åt de nu. Bara konentrera mig och ta de lugnt och göra mind maps och grejjor. Intressant att veta va?

Jag har ju faktiskt inte gjort något annat än plugga på några dagar, och gått till ica och sådär.
Men imorn blire ju även partyparty de tror jag blir najs. Seminariegänget festar loss, hoho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lugnt, det där klarar du galant : ) bara ordet tenta är läskigt, det är egentligen bara som ett vanligt prov i gymnasiet! (bortsett från att det är liiiite mer att plugga på inför tentan)

2009-11-05 @ 21:59:07
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är lugnt, det där klarar du galant : ) bara ordet tenta är läskigt, det är egentligen bara som ett vanligt prov i gymnasiet! (bortsett från att det är liiiite mer att plugga på inför tentan)

2009-11-05 @ 21:59:36
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0