09.11.05

Usch, imorn är det dags. Hoppas jag kan sova inatt för de har jag haft svårt med i två nätter nu. Tror att de är nerverna som gör sig påminda. Kunde inte sova igår, så istället för att ligga och försöka sova så pluggade jag lite mer, sådär mitt i natten. Men vid ett lyckades jag somna, och vad händer då? Såklart är de nån jäkla idiot som ringer mig vid två. lägger på första gången andra gången råkar jag trycka på högtalare och sen svara sen lägga på och sista gången svarar jag, hör att någon säger hej och tänker " orkar inte prata med den där " och lägger på. Som tur va ringde den inte igen, men man kan ju undra va den hade på hjärtat, om de nu är den jag tror de var.

Och snön ligger kvar här i örebro, de är inte mycket men det är vitt och de snöar fortfarande. Men snön ser ut att ganska snart kunna gå över i regn, tyvärr. Nej, nu ska jag vörja plugga. Men vart ska jag börja?


Örhängena jag köpte av
Mikaela. så fina så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, nu såg jag allt att det både snöade och låg kvar på backen! Här snöar det för fullt och det är i alla fall lite vitt : )

2009-11-05 @ 13:34:30
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Tim Hellman

Har ni tenta? ^^ Haha testa att stänga av mobilen när du ska sova ;) Slipper att bli störd OCH sparar batteri.

2009-11-05 @ 15:17:21
URL: http://diaryofdoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0