09.11.08

Poh, fredagen var lyckad. Hade jätte roligt. Vi satt hemma hos Anna och körde massa olika ölspel och jag har aldrig. Sen blev de utgång för några av oss, de var roligt de med. På bussen hem blev jag svintrött, och ensam var jag. Men på järntorget kom curry på bussen och hade några homies med sig som nog skrattade till sig lite träningsvärk i magen åt mig. Har aldrig varit me om att någon skrattar så mycket åt mig, de va kul. haha

Igår var jag bakis hela dagen, men tog med mig Saga och kollade på Innebandy med henne Martina och Gabbie. Drack varm oboy och käkade goda mackor. Herrarna vann, damerna vann. LEKSAND vann mot Mora, på bortaplan. Och Ollas gjorde dessutom de två första målen. Sen på kvällen träffade jag först Veronica, inte träffat henne sen i somras. Sen gick jag hem till min underbara Josan, vi mös och jag åt upp allt hon hade hemma i stort sett. Idag har jag lagat mat till pappa och fikat med familjen, gosat med alla fyra barnen.


Som ni ser hade vi as kul

Fram me spriten hahaha.

Var de här de spåra kanske? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0