09.11.19

Idag är de exakt 3 månader tills jag fyller år, ifall någon ville veta.
Var på uni idag, tokigt med en lektion på en torsdag, kändes som de va tidigare på veckan. Allt blev upp och ner. Gick bra, dock har vi så JÄVLA mycket som kommer nu, de är VFU paper, paper under julen, en egen uppgift en grupp uppgift en uppgift om en annan sak och hemtenta OCH omtenta? Hur fan ska jag palla. Helt sjukt mycket, tänk hur de blir i dom andra pedagogik kurserna eller "blocken" som de tydligen kallas. Jag är för ny för de här. Jag hade det så slappt och skönt på gymnasiet, varför kan de inte fortsätta?
Jag önskar jag slapp plugga och fick jobba ändå. Men har ju sommarlovet att se framemot, för har inge annat lov.

Imorn fyller Sis och Cissi år, så blir fika dubbelt upp. Så ska jag vara med Flipsen på kvällen, länge sen vi umgicks. Ska fortsätta städa, vid tjugo över sju kommer Josan till Örebro och jag får åka med i bilen hem, hoppas jag ? haha.


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

då fyller du 20 :)

2009-11-21 @ 22:13:15
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0