09.11.21

Grattis Gabrielle, hela nitton år nu. Vilken grej!
Igår var jag hos Flipsen och kollade idol och film, fast vi prata nog mest. Åkte hem och la mig vid tolv.
Gick upp idag och kände mig konstig i magen, men jag och pappa skulle ju åka till Ludvika och Smedjebacken och köpa grejer till Sagas födelsedag. Klarade mig hela vägen till Smedjebacken "nisses" och förbi grängesberg på vägen hem innan pappa fick stanna bilen och jag flör ur och spydde. Usch jobbigt.

Blir nog till att ligga i soffan hela dagen så jag mår bättre imorn när jag ska på bio (:

Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

Vad för film blir det på bion då? :)

2009-11-21 @ 14:00:59
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0