09.11.22

Yee! idag är de bio dag. Och bättre mår jag, men gäspar en hel del. Tyckte dock att mina grannar var lite väl gapiga när dom skulle på efterfest inatt, men haha! Var nog bra att jag vakna. vetifan vad jag drömde. Fick för mig att mina kuddar var lite blod och sådär, mhm tror jag kollat för mycket på true blood. Well, somnade iaf om och vaknade vid 20 i nio. Funderar på att kolla på twilight idag bara för att jag ska se neew moon. Men är sjukt trött på twilight filmen, orkar inte se klart den. Inte min grej att kolla en film många gånger, kan jag bara göra med Pearl Harbor.

Ska åka till Örebro vid tretiden, och jag är lite fundersam på om jag kan gå till praktiken imorn, man ska ju vänta 48 timmar efter magsjuka? men blö. skit samma. Orkar inte missa något och tvekar på att de smittar eftersom pappa inte spytt något och han satt i bilen med mig innan jag började spy.

Nej, nu ska jag kolla på något, vet inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0