09.11.23

Va mysigt att gå på bio igår, som vanligt. Älskar att gå på bio. Det roliga var att Sara, en tjej från Uni hade platsen brevid mig, så slapp känna mig sådär obekväm med att ha någon random brevid mig. Vad ska man säga om filmen då? Den var helt okej, eller jo den var bra. Men inte som boken, och dom har ju bytt regissör så filmen var lite annorlunda, och kändes lite tokigt att de var så mycket som man kunde skratta åt, för de var det inte i boken. Men helt klart värd att se, säkert roligare för er som inte läst boken också. Super upplägg för trean också som kommer 2010, minns inte månad just nu. Nästa gång jag går på bio blir i Januari, då kommer snabba cash ut. Maa, en av de bästa svenska böckerna jag läst. Hoppas filmen är bra den också.

Idag ska jag som sagt vara på min VFU, men jag ringde dit imorse vid tio i sju och hörde om jag skulle komma in eller inte. Men de var väl inte en så bra idé att komma in om jag varit sjuk. så ska dit imorgon istället.

Så idag blir det en städdag, om 40 minuter börjar tvättiden sen ska jag även torka golven och sådär, blir väl en bra dag va? Jag vill se true blood också, har bara tre avsnitt kvar hur ska jag klara mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0