09.11.25

Är det någon mer än jag som märkt hur sjuk jag varit sen jag började på Uni? Jag har haft, feber tre gånger om inte mer, magsjuka, öronont, förkyld, hosta, hes och ja lite mer. Jag funderar på om de hör ihop med att jag stressar så mycket nu för tiden? Ja, jag vet inte. Går iaf magsjuka på min VFU nu, va inte många som dök upp imorn och blir nog ännu färre imorgon. Har iaf haft en bra dag idag, har skrattat en massa och busat en heeeel del.

Just nu önskar jag att jag hade en mumsig fralla med philadelphia och skinka lite tomat också kanske? Jag dog litegrann för så hungrig blev jag. mhm, ne jag vart faktiskt jätte hungrig. Lite tonfisk kanske? och så hoppas jag på att jag inte får magsjuka? för är osäker på om de var de jag hade i lördags faktiskt! Mhm, återstår att se. Pallar inte bli sjuk eftersom jag ska på HOCKEY med MARTINA på FREDAG. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, kommer bli så bra så bra.


Vill ha en massa snö så jag kan busa en massa (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0