09.11.26

Imorgon är det dags, imorgon ska jag på hockey. Fan va roligt det kommer bli. Dock har ju Jesper varit borta tre matcher och är han borta imorgon bli jag jätte ledsen, fan va tråkigt de skulle vara.

Jag glömde ju berätta om en sak, i förrgår satte jag upp gardiner för första gången. När det var vila på dagis så fixade vi fröknar iordning med julpynt och såvidare. Så nu har jag gjort något mer vuxet, haha.
Men jao, vad har hänt idag då? går som sagt magsjuka/kräksjuka på förskolan så det var inte många barn där idag, mer personal än barn faktiskt. Så har pysslat en massa.
Fick sluta tidigare också, så har varit upp på stan och träffat min kusin Maria och hennes vän. Dom skulle gå på bio, så hängde med dom lite innan. Sen drog jag en pytteliten vända på stan, köpte foundation, tror jag haft slut på de i tre fyra veckor.

Naj, ska kolla på tv nu, börjar halv 7 imorn så ska sova tidigt. ställer klockan på fem så kan jag snooooza en massa också, älskar att ha snoozen på bara fem minuter, man får snooza så mycket mer då, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0