09.11.29 - första ljuset

Har tänt första ljuset i min nya adventsstake och satt upp min stjärna i fönstret.
Idag har jag och pappa åkt runt lite här i örebro, började med Elgiganten där jag lämnade in min telefon för reklamering, så gick vi in på skpunkten brevid. Där fick jag välja två skor som jag får i julklapp, ska försöka glömma bort dom, hihi. Kan bli lite svårt eftersom dom var så snygga, iaf klackskorna. Dom ska jag ha på nyår, och sen köpte jag ett par stövlar också. Och gissa om jag blev förvånad när jag stötte på Gabbie och Mike där inne, dom flyttar till Ludvika på fredag, så snart får man åka dit och hälsa på dem.

Efter Skopunkten drog vi och käka supreme mål på max, och sen iväg till en cykelaffär. Där köpte vi cykelkorg och fram och baklysen, för jag har cyklat runt olagligt. Han som jobba där flörta jätte mycket, eller så var han bara överdrivet trevlig mot mig och inte mot pappa, haha! Kul kille.

Nu är jag äntligen i lägenheten, ska väl gå ner i källarn och fixa cykeln sen. Och så funderar jag på om det är någon julmarknad i örebro? Skulle vara mysigt att gå på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys med jul :)

2009-11-30 @ 15:22:45
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0