09.11.30

Imorgon är det december, men vart är snön? Ingen jul utan snö, hörde dock ryktas om att de ska bli kallt resten av veckan och att de börjar redan imorgon? Då kan jag ju inte cykla, de funkar ju inte. Cykla och is funkar inte bra ihop. Dagen har varit seg men ändå gått snabbt, känns konstigt sånt där, kan väl vara för att jag missade ta min rast idag, jobbig jag är.

Efter praktiken trampa jag iväg till ekershallen och hämta ut böckerna som behövs för uppgiften som ska göras nu under vfun, MEN VA ÄR DE FÖR UPPGIFT DÅ? Jag är så lost, Universitetet är inget för mig. Men man lär väl stå ut, vad ska man annars göra? Ligga hemma på soffan och göra ingenting? Är säkert najs ett tag, men man tröttnar nog väldigt snabbt!

Ska väl börja läsa i bokjävlarna och äta en macka eller något, idag händer ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

jag vill ha snö :O

2009-11-30 @ 19:11:18
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0