09.10.01 - SUSHI

Åh gud så underbart, idag har jag fått min efterlängtade Sushi. Nu sitter jag här i sängen och har sjukt ont i magen, åt nog faktiskt för mycket.
Har haft en supermysig dag på stan med Frida och Bilbo idag. Hon skulle in på både arbetsförmedlingen och banken så jag fick gosa med lille bilbo under tiden. Var ju nästan pinsamt att sitta med en så söt hund på stan. "ååh va sööt" "såg du hunden, gud va gullig" "Nämen vilken söt hund, va är de förnån? jaa en kinesisk nakenhund var väl de jag tyckte".
Meeen, man vänjer sig väl med tiden kan jag förså. Och huga va jag skratta och skämdes idag. Mötte nämligen Olliver från min förra klass, först blev de dålig stämning för var som att båda ville stanna men ingen gjorde det, blev mest dålig stämning, så för att jag skulle sluta tänka på de skulle jag ropa på lilla bilbo, men vad ropar jag med bäbis röst istället? Joo juste, " oooolliiiiiver " haha. Usch både jag och Frida brast i skratt och blev röda i ansiktet. Hoppas att han inte hörde mig, haha!

Men när vi var klara med alla ärenden på stan så gick vi iväg mot Akane, stället där jag första gången testade sushi och så köpte jag mig elva bitar, jag vet sjukt mycket. Jag blir proppmätt på sexstycken. Och sagt och gjort, efter att jag suttit och kollat på that 70´s show och käkat min suschi så vart jag mätt och fem bitar låg kvar, men vad ska jag göra? Jag åt fyra till och nu får jag sota för de. Som sagt så har jag sjukt ont i magen.


Mina sötnosar Frida och Bilbo

mmmmm, sushi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0