09.10.03

Vid ett idag tog jag mig en promenad upp till Jenny Jimmy och lille William. Första gången jag träffar honom "på riktigt" såg han på marken. Har velat åka upp dit länge, men jag var ju snuvig och hade hosta så länge efter att han föddes och helgerna springer iväg ibland. Men åh så mysigt det var att dricka te och sitta och skvallra med Jenny och få höra hur det går att ha en liten son och hur förlossningen var och sådär. Och lillkillen, vilken guldklimp. Hur söt som helst, även om han mest sov och var hungrig när jag var där, blev allt bra sugen på en egen liten bebis.

Snodde två bilder från Jennys facebook

Jenny och lille William 2 dagar gammal där.

Titta så söta dom är, och va liten han var där.


Vet inte alls vad som händer mer idag, jag och pappa ska käka pizza iaf, busigt! Sen ska jag träffa Josan tänkte jag, titta lite på hennes kattungar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för idag. =) Gör vi om mycket snart tycker jag!!Kram

2009-10-03 @ 17:24:46
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0