09.10.03

Usch vilken konstig dröm jag drömde inatt. Det var fest och alla var där, menar verkligen alla. Och alla rökte hash? till och med jag, fan va jag hata mig själv när jag vakna haha! ja snurrig blev jag iaf, ramla ner från ett tak osv. Tur var väl bara att det var en dröm.
Och sen fortsatte festen och de kom någon mördare och tjohej tjoho. Så skulle vi gömma oss, och så skvallrar alla vart jag är så jag nästan dör. Men iaf, den som ville mörda mig var inte mördaren han hade bara tagit yxan från mördarn och ville testa, skumt! sen läser jag fokis blogg idag och hon har lagt ut en trailer för en ny film.


En film för mig? verkligen typiskt mig de där. Hoppas den är bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hasch :P

2009-10-03 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0