09.10.07 - tankar

Jag borde verkligen inte lämnas ensam med mina tankar, galet va tokiga saker jag kan tänka på. Typ som en grej jag kommit på, jag har ju blivit svin taggad på att skaffa en till katt, en liten syster till Satine. Men pappa vägrar, för hur mycket tar jag hand om min katt egentligen? Har hon tur är de jag som matar henne 1 gång i veckan, har pappa tur, betalar jag maten en gång i månaden.
Men så kom jag ju på, att om jag skaffar mig en karl och flyttar ihop med honom, då kan jag skaffa katt? Då kan han vara hemma med den när jag åker hem till pappa, men hur länge ska jag fortsätta åka hem till pappa varje helg? Jag fyller tjugo om några månader, ska man fortfarande bo hemma på helgerna då? Jag har lite svårt att släppa taget och kanske träffa min familj varannan vecka. Jag kommer aldrig kunna lämna Kopparberg, så känns det ungefär. Aa från början tänkte jag bara berätta det där med att jag måste skaffa karl för att kunna skaffa katt, det är ju konstigt.
Sen när jag börja tänka på att bo med en karl, alla karlar har fan inte jobb och inte fan söker dom jobb heller. Så då kom jag på att dom kunde få något för att dom söker jobb, haha! Typ sex, haha! Ja jag och mina tankar alltså. Men jo, så dom får alltså inget om dom inte söker jobb. Borde man inte kunna göra så? Någon gång borde dom ju få jobb tycker man.

Och så vill jag ha en bäbis, en som säger mamma till mig för att jag är dens mamma och inte för att de är de enda ordet dom kan. Nej jävlar, reklamen är snart slut och då äre dags för scrubs igen. Och måste ju bara tillägga att det är himla mysigt i min lägenhet, rent och fint. På golvet och i sängen iaf. Måste rensa... Igen! åååh, varför är jag så dålig och har massa saker? och vad ska jag göra med alla vinflaskor och spritflaskor? vart ska jag slänga det och när ska jag orka slänga det ? esch vafan. Gonatt snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0