09.10.07

Asch så trött jag är. Men mest i kroppen faktiskt. Kan det vara för att jag lekte lite "kooom nu alla mina kycklingar" och jag fick vara varg hela tiden? Eller är de för att jag lekte "bro bro breja stockar och stenar alla goda renar ingen kommer här fram här fram förrän han säger sin käreste man, vaaad heter han. har du tagit prästens sko prästens sko..."? Ingen aning, kan nog vara för att jag just dammsög hela lägenheten, okej jag bor litet. Men jag har världens sämsta damsugare, och sängen är fan inte lätt att flytta på heller. Asch då, är sånt man får leva med! Idag börjar säsong åtta av scrubs på sexan, bara sett halva den säsongen och bara sett varje avsnitt en gång, skandal! så jag sitter bänkad. Just därför jag städar idag, skulle ändåså bara sitta hemma och glo. Ska byta lakan nu, sen ska jag vänta lite innan jag gör iordning en kvällsmacka, har även köpt lite naturgodis till mig själv, bara för att jag är så duktig och städar. Måste ju få en present för det, hihi busig jag är.

Två dagar kvar på denna vecka, men mig gör de inget. Även om jag inte trivs sådär jätte bra som jag gjorde när jag var på Linåkern så funkar det. Och vem vill inte höra roliga kommentarer från tokiga barn hela dagarna? Jag tackar inte nej iaf. Som idag när jag gick hem så ringde jag Sis och fick prata med Saga, så säger hon "Liiinnn, jag har telefonen upp och ner, är du upp och ner då?" "haha jaa Saga jag går på händerna" "VAAAH? göör du? får jag se". Haha så gulligt att hon jämt tror man ser henne genom telefonen eller att hon vill se. Men på fredag fyller lillflickan ett, lilla Ida blir stor flicka. Dags att börja på dagis kanske?

Najj, nu måste jag sätta igång med lakanbytandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0